breaking down.

Känner mig tom. Övergiven. Ingen bra dag alls idag.
Sitter med gråten i halsen. Skiter i att låten som spelas nu är en låt som jag inte lyssnat på på över ett år för att jag bara tjuter till den. Nu tjuter jag inte. Men det är fan på god väg.
Människor är falska. Det bara är så. (Inte ni brudar, i love you guys!) men väldigt många andra och jag orkar inte med det. Varför ska jag behöva sitta med dåligt samvete? 

Nej nu skiter jag i det här.
Orkar inte förklara ens. 
Ska ut och rensa tankarna.


 


Kommentarer
Postat av: Mahulda

Jag finns här om du behöver avreagera dig på någon eller bara prata.(men det hoppas jag att du redan vet)!

2010-04-15 @ 21:45:15
Postat av: blondie

Ja, det är synd att du bor i kumla. Tänkte faktiskt att jag ville ut och gå med dig förut, men det är ju en bit..

2010-04-15 @ 23:10:02
URL: http://youresonaive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0