how many special people change.

Kom precis hem efter att ha varit hos A och kollat one tree hill. Det var ganska mysigt faktiskt, men det kändes skumt på något sätt. Jag vet inte om det är rättvist mot honom att ligga där på hans axel när han känner som han gör. Är lite rädd för att telefonen ska plinga till nu och jag ska få ett sms som innehåller någonting om att han tycker om mig. Jag vill bara att vi ska vara vänner.
När jag låg där på hans axel kom jag att tänka på roughsex-killen.
Hur mycket lättare det kändes att vara med honom, och på hur mycket mer vi pratade och skrattade. Det var så enkelt att prata med honom. Allt bara flöt på. Jag saknar honom. Lite grann.

Just nu sitter jag och pratar med snyggbyggarn (som egentligen går vvs men shitthesame, jag kallar honom för snyggbyggarn, okej?)
RAWR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0