party all the time

Hade verkligen bestämt mig för att gå till strömpis.
Men det blev visst ritz iallafall..
Får ragga på bartendern på strömpis någon annan gång.

Ni vet han byggarn som jag tycker är så snygg?
Eller alla kanske inte vet, men kvinnan K, han jag visade när vi hade uf.
Jag har alltid trott att han heter Robin, but he didn't!
Pratade med honom igår, got his number and a few kisses.
Me like.

Sen hade jag en ganska tolkningsbar sms-konversation med kapten.
Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig här så jag struntar i det.
Det har typ spårat lite tror jag...

Vaknade upp med en man i sängen.
En man som bara låg och höll om mig i natt.
En man som bara är en vän.
Det var ganska mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0