there's only one.

Att kolla film med en vän, är det egoistiskt? Nej.
Att kolla film med en vän som är kär i dig men han vet hur det ligger till med allt, är det egoistiskt? Nej, inte enligt mig iallafall.
Blev faktiskt lite bitter när mammaS skrev det i sms:et jag fick. Att jag var egoistisk för att jag kollade på film med A. Okej, det kanske inte känns helt rätt att sitta där bredvid honom. Men han vet exakt hur läget är och det är han som ber mig att komma dit. Om det nu är jobbigt för honom borde han ju inte vilja ha dit mig.
Han var inte helt förstörd igår. Han tycker bara att det är jobbigt när folk pratar om mig med honom. Det var därför han gick hem.
Jag gick en stund innan honom, det var typ tjugo personer på frimis så jag begav mig till väster för att hälsa på kapten och två utav hans pojkar. Vi kollade porrfilm och satt och tåflirtade. Värt.

Jag har fan killproblem. Problem med desperata killar.
Bartendern som jag och bartenderboy var hemma hos sms:ade mig igår och när jag sa att jag var på frimis ville han komma dit och säga hej. Dock hade jag dragit när han kom fram. Sen sms:ade han senare på kvällen och skrev:
"Blev ganska okej i alla fall. Men får hitta på någe någon kväll"
Inget svar.
"Men du får säga till när du inte ska ut så får vi ses ?!?!"
Inget svar.
"Sov så gott"
Inget svar.

Sen killen som jag och (vad kallar vi filippa?) pratade med utan för bells och jag böt nummer med för att han skulle uppdatera mig om fotbollen, han skickade sms om efterfest. Jag svarade inte. Fick ett till sms om efterfest. Jag svarade inte. Han ringde.

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med Fintling. Att han vill bjuda mig på bio har jag fattat iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0