idiots,

Börjar bli sjukt taggad till kryssningen nu!
Manetmannen, vi får hålla ihop okej?
Det finns idioter till allt och jag vill inte att någonting ska hända varken dig eller mig.

Jag satt och funderade på våldtäckter förut.
Det är så hemskt att människor kan vara så respektlösa. 
Säger man nej så är det nej. Det ska man liksom ha lärt sig. 
Åh, idioter. 
Som den ökände Billy Gren skrev på facebook för ett tag sen: "Inte kan det vara våldtäckt när vi är tillsammans?" Jo, Billy det kan det. Belive me.
Säger tjejen nej så betyder det fortfarande samma sak spelar ingen roll om ni är tillsammans eller inte.
Ligger tjejen och gråter, säger nej och försöker putta bort killen så är det VERKLIGEN ett nej. Så varför fattar killar inte det?

Nej nu blev jag arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0