what a fuck is going on..

Mina sms med kapten har spårat mer än vanligt.
(ni ska veta att världen snurrar för mig när jag skriver det här)
men han sa att jag fick sova hos honom om jag ville.
Eftersom att jag skiver här så hoppas jag att ni förstår att jag åkte hem...
Visst det är han, men han har fan flickvän.
Det skulle inte spela någon roll om det så var Chad Michael Murray!
Jag rör inte killar med flickvän..
Sover inte med dem heller för den delen.

Nu tänkte jag skriva något som inte borde stå i den här bloggen så jag suddade ut det! Bra tjej. Hoppas att ni fattar vad jag skriver, har skrivit om allt minst tio gånger. Det tar tid att stava rätt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0