believe in it.

Jag måste erkänna en sak för er, det är mycket möjligt att jag har världens sämsta kondition. Inte när det gäller att gå, cykla eller hoppa studsmatta, men när det gäller att jogga/springa. Jag klarar ingenting! 200 meter sen är jag helt slut. Mitt mål för två år sedan var att jag skulle klara av att jogga hela Venaspåret (3km). Jag sprang några gånger men sen så var det inget mer med det. Jag fick annat för mig och orkade aldrig ta mig iväg.
Nu fick jag ett ryck förra veckan och drog ut och testade. JAG KLARADE DET! Det var stort för mig. (Skratta åt mig om ni vill, känner mig töntig MEN JAG KLARADE DET!) hihi.

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag luktar skunk.
Har faktiskt varit och sprungit spåret igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0