my little secret.

Det känns som att jag har massa vettiga och viktiga saker att skriva om.
Men det kommer liksom inte fram.
Meningarna och orden som kommer ut blir liksom bara smörja.
Vet inte om det är för att jag förnekar det för mig själv eller för att jag helt enkelt inte vet hur jag ska sätta ord på det. I don't know.

Däremot så vet jag att det är viktigt att visa uppskattning för folk.
Vet själv hur irriterand och ledsen man kan bli när man tycker att man ställer upp gång utan att få någonting tillbaka. Så därför vill jag säga att det finns en människa som kommit mig så sjukt nära på sistone. Jag vill att du ska veta att jag uppskattar dig så grymt mycket och jag är otroligt glad att jag har dig. Du har nått mig på en nivå som ingen annan gjort och det är så skönt att kunna prata med någon som förstår. Tack min orm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0