the ice inside your soul.

Fick ett ryck och rensade ut ungefär halva mitt rum förut så nu ser det iallafall helt okej ut. Känner jag mig själv rätt så kommer jag att rensa ut andra halvan imorgon för att senare slänga in allt igen. Men det får vi se då.

När jag inte har haft händerna fulla med gamla onödiga saker från rummet så har jag haft körkortteoriboken i handen. Har faktiskt läst 75 sidor i den idag och tänkte snart fortsätta. Tar en liten paus bara. Känner att det är dags att ta tag i sitt liv, börjar med att kötta körkort. Ska skriva in mig på körskolan imorn.

Jag har kommit på att det är alla falska förhoppningar som får mig att må dåligt. Därför ska jag sluta få det. Så, från och med nu så hoppas jag inte på någonting, bara tar det som det kommer. Inget mer "Jag hoppas..." för det gör så ont när det inte blir så.

Nej, det ända i mitt huvud nu är Rhodos och körkort.
(och Jude Law, för att han är snygg)
Weeeeeeeeeeeeeeeiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0