you got me.

Efter att ha spenderat en halvtimma tänkandes i sängen igår kväll bestämde jag mig för att sova. Klockan 22. Kände att om jag hade legat vaken längre hade tänkarna flygit iväg alldeles för långt och jag hade troligtvis legat sömnlös resten av natten. Sover hellre än att tänka faktiskt. Iallafall just nu.

Innan jag hann somna så bestämde jag mig för att inte svara på några sms idag. Ja, jo det gick ju bra. Hade fått två när jag vaknade och svarade på en gång. Heja. (och jag har fortsatt svara...)

Nu ska jag hoppa in i duschen, jag stinker. Har varit ute och sprungit, känner nu att det inte var det smartaste när man har mens (typ, eller nått) magen säger åt mig att lägga mig i soffan och spendera resten av dagen där. Min p-stav är konstig. Just so you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0