back in black.

Fan va jag inte bloggar längre!
Har faktiskt varken haft tid eller lust. Jobbar och håller på med körkortet förfullt. Nu är uppkörningen och teorin  bokad. Halkan ska jag köra imorn. Weeeeiii.

Jag mår bra. Kanske jag ska berätta. Gick på sista mötet hos kuratorn i fredags.
Thank God for her. Hon är awesome. Men nu kände båda jag och hon att jag inte var i behov av henne längre. Vilket är bra. Mycket bra.

Var ute på Strömpis i lördags. Hade askul och skakade rumpa hela kvällen. Sen har jag skaffat en till tatuering. Den är skitsnygg. Just so you know.

Oj, fult inlägg. Eller fulare än fult faktiskt.
Ni får ursäkta mig. Ska bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0