freakin' me out.

Det kommer ett snabbt inlägg nu.
Ska nämligen snart åka till husvagnen med mami.
Imorn ska vi cykla tio mil. Bara för att.

Peace and love var awesome.
Det bästa var när my lady kom dit och överraskade mig.
Det var lycka på riktigt.
Hade ett litet breakdown på kent.
Alkohol, kent och allt som hänt på sistone kanske inte var den bästa kombinationen.
Jag gifte mig. Hade präst och en riktig cermoni som avslutades med en puss.
Dock skilde jag mig dagen efter eftersom att min man var otrogen.
Han ville ligga. Inte jag.

Massa annat hände men jag hinner verkligen inte ta allt nu. Åker om tio minuter och måste packa.
Tar resten när jag kommer hem på onsdag.

Måste bara säga att jag är så sjukt nära att bli kär. 
Det är galet. Och jag är så jälva rädd.
Det finns fortfarande saker som måste göras och ju längre tid det tar desto mer orolig blir jag att han har ändrat sig. Jag mår piss. Såg ett brev som hon skrivit till honom och fan va jag ångrar att jag började läsa. Nu mår jag ännu sämre. Ska bli skönt att komma iväg.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0