it's called imagination.

Snacka om att allt går upp och ned hela tiden.
Efter att jag dissat planen att åka och bada igår (efter som att en viss person skulle men och det skulle kännas väldigt dumt om jag var där då, I think you know who I'm talking about. Jag trodde att jag var smart, men jag var tydligen bara töntig. (ELLER?!?!?!?)) (ja, jag gör paranteser i parantesen) så har jag bara fått ett fåtal sms. Okej, fortfarande mer än va vissa människor sms:ar under en hel dag. Men iallafall, jävligt få för att vara vi. Det är så fram och tillbaka hela tiden och jag fattar verkligen ingenting. Jag blir rädd, förvirrad och orolig. Och snart blir jag arg också (vilket händer typ en gång per decennium).

Men seriöst. Det här går inte.
Säng. Nu. Ja. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0