and the story goes on.

Ledsen att jag inte uppdaterade om onsdagens utgång igår.
Jag spenderade dagen i soffan, orörlig.

Jag och manetmannen hängde med livsfarliga stekare hela kvällen på strömpis. Och oj, om de kunde supa ner en. så fort glaset var tomt så kom det ett nytt farande. Var det inte en drink så var det en shot och sen en drink. jag som absolut inte tål vodka borde ha insett faran i det hela, men icke. Kvällen är väldigt suddig men jag vet iallafall att en av stekarna var värd att pussa på, så det gjorde jag.

Efter sypor, fyllesamtal och en taxiresa så hamnade jag hemma hos bubben där jag sov gott. (Att jag spydde ner hans rum lite innan jag somnade minns jag ingenting av så det har inte hänt..)

Nu sitter jag och väntar spänt på att my lady ska komma hit på tjejsnack och mys. Snacka om att kvinnan är saknad. PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0