blame it on the girls.

Blev inget mer inlägg igår. Kors i taket.
Så jävla illa att jag kände av ölen när jag bara druckit två stycken.
Men man ska ju inte klaga, det är ganska skönt att vara lättpåverkad.
Ska inte klaga på Ritz heller. Det var drag igår.
Kunde ha fått legat, flera gånger om. Om jag haft lust.
En Dj som jobbar på frimis var på Ritz igår, han tog med mig bakom scenen och ville ligga. Det ville inte jag. Så jag snodde hans nummer sen gick jag därifrån.
Bartenderboy ville att jag skulle med till honom. Han hade tydligen gjort slut med sin flickvän (tror inte på det alls, men det var det han sa) Jag svarade och sa att jag skulle på efterfest med min fästmö. Tror att han blev lite bitter. But who gives a shit?

Nu sitter jag lagom bakfull och lyssnar på Mika.
Ut i solen snart, I think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0