in the mystery time of cold and rain

Nu vet man ju iallafall vilka man kan berätta saker för, vilka som håller det för sig själva när man ber dem. Tack för att ni finns.

Jag vet att jag betett mig som största aset mot en tjej som verkligen inte förtjänar det. Och tro mig när jag säger att jag mår skit för det. Ju längre tiden går desto sämre känner jag mig. Det värsta är att jag inte kan göra någonting åt det. Iallafall inte just nu. Det ska komma från honom. Det är det som är mest rätt i allt fel. Han ska berätta det. Det kommer att bli ett helvete. Usch, nä. Fyfan för mig.


Kommentarer
Postat av: Matilda

vill han dö en tragisk och smärtsam död eller? typ dödslängtan. Nu börjar jag seriöst bli lite bitter på honom, särskilt när han lovar dig saker. Men hans ord verkar betyda mycket. Satsa på någon snygg jävel som kan spela gitarr eller tog studenten i frdags och börjar på "C". hihi, vi ska umgås och prata massivs i helgen :D saknar dig <3

2010-06-15 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0