something with my body.

Efter att vi fick veta att strömpis kostade pengar innan tio så skippade jag och my lady idéen att köra två krogar på samma kväll. Drog till Ritz direkt istället, så jävla värt. Hela kvällen var guuuuuuuuld.

Hamnade på efterfest hemma hos bartenderboy med massa dryga människor.
Är ganska tacksam över att han körde iväg dem ganska snabbt så att vi kunde gå och lägga oss. Jag tänkte SOOOOOOVA. Det gjorde inte han så efter ett tusentals NEJ så sa han att han inte klarade av att ligga bredvid mig. Jag skickade iväg honom till soffan och sov själv väldigt skönt i sängen.
(Jag har fortfarande lite vett i skallen)

Nä, ut i solen var det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0