fashion baby, fashion

Modevisningen igår var awesome!
Min kjol var dock väldigt kort och jag visade rumpan när jag gick upp för trappan efter catwalken men det är väl sånt man får ta. Sjukt kul var det iallafall! Blev nyförälskad i mitt hår efter att de fixat det så nu vet jag hur jag ska ha håret när jag går ut! Rawr.

Känner inte riktigt för att blogga just nu egentligen, men vill uppdatera er lite:

Bartenderboy är en kille som kallar 91or för lammkött men blir tillsammans med 92or.
Roughsex-killen skiter jag i nu. Är på tok för snygg för att lägga ner energi på en kille som inte anstränger sig alls. (Självförtroendet där, i know)
Jag har hämtat ut mina tuttpiller så snart kommer bomberna fram.

Frimis igår var pure awesomeness, jag och min blondin kommer att få fribiljetter och drinkar! En kille som fixar massa event (bland annat det kungliga bröllopet) tyckte att vi såg bra ut och verkade vara sköna tjejer så han kommer att ringa oss innan varje event och ge oss biljetter och så. Han bjöd med oss på efterfest med paradise deltagarna som var på frimis. Dock så dissade vi det.

Blev hembjuden till kebab klockan halv fyra i natt.
What....

Usch va dåligt och fult inlägget blev. Men det får ni stå ut med!
Puss 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kebaben har inte fått nog! ;)

2010-03-14 @ 13:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0