summerbreeze

Sometimes I just love being me.

Fick höra sämsta raggningsrepliken igår på strömpis.
Han: Jag tror att jag känner din kille.
Jag: Jag har ingen kille.
Han: Nehe, men vill du ha en drink då?

Ska väl inte klaga egentligen, fick ju gratis sprit.
Fick väldigt mycket gratis dricka igår faktiskt.
Och jag tror att strömpis ska bli my new place to be.
En av bartendrarna som jobbar där är sjuktsnygg.
Väldigt mycket snyggare än bartenderboy.

Nu sitter jag och har väldigt tråkigt.
Jag vill göra något roligt.
Typ spela tv-spel och vara barnslig.
Typ köra twister och trassla ihop benen.
Typ brotta ner någon i snön!
ÅH, fan va kul.

Men istället sitter jag här och töntar mig framför webkameran.
Det får duga ett tag till.


puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0