satisfaction

Frimis i fredags var pretty good.
Roughsex-killen var där vilket innebar massa pussar för mig.
Det konstiga var att när jag skulle gå fram till honom så smög han typ iväg, men när jag bara tänkte gå förbi så tog han tag i mig. Kanske bara var dålig tajming när jag tänkte gå fram till honom men iallafall.
Det var nått som saknades. Kanske kan bero på att vi inte träffats sen i Januari... I don't know. 


Kebaben har fortfarande inte gett upp utan skickade sms och sa minst tre gånger att jag kunde komma till honom efter krogen. Först svarade jag inte alls. Men när han kom fram på dansgolvet och slet roughsex-killen ifrån mig och sa att de var tvugna att gå utan att ens titta på mig, skickade jag iväg:
Klockan är halv två. Bussarna går tjugo över, varför ska nu gå nu för?
Han sa att han inte orkade vara kvar och att han skulle få skjus hem men att jag kunde komma förbi sen.
Jag skrev att jag skulle sova hemma, ensam.
Någon kväll när han skriver sådär ska jag fan gå dit och se vad det är han vill. Det börjar bli lite frustrerande att inte förstå någonting.


Igår var jag och min blondin på bells och fikade med en av vakterna på frimis.
Att vakter kunde vara så roliga hade jag ingen aning om.
Skrattade så att jag fick ont i revbenen!
Men det är väl det som kallas awesomeness?
Vi får dock inte berätta för någon annan på frimis att vi träffat honom.
Han skulle tydligen bli mobbad då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0