you can be a lol

Jag har kommit på att jag måste lägga av. Lägga av med mitt största beroende för tillfället. Det har gått för långt nu och det börjar nog bli jobbigt för alla. Det är 32 dagar tills jag verkligen måste lägga av men det är lika bra att börja försöka nu. Beroenden är svåra att bli av med. Reseptorerna kommer att bli som galna, men jag måste klara det! Jag är stark, det vet jag. Men det här beroendet har pågått under en längre tid och därför kommer det att bli väldigt svårt. Jag kommer att behöva stöd, jag kommer att behöva er mina vänner.
Ni måste hjälpa mig att sluta.
Sluta säga
"du kan va..."

Hon är typ snygg.


Kommentarer
Postat av: pb

du kan va snygg

2010-03-23 @ 19:31:25
URL: http://pieceofass.blogg.se/
Postat av: Mahulda

Okej, låt oss säga så här. Varje gång du säger "du kan va" så får vi, var och en som bevittnar det ge dig en riktig bitch-slap! höhö

2010-03-23 @ 22:40:37
Postat av: Johanna

Men det vet ju inte jag då. Jag är ju liksom död.

2010-03-25 @ 21:52:41
URL: http://fashionerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0