you got your head among the clouds

Roughsex-killen skrev till mig på msn igår. Han undrade varför jag inte svarat på hans sms.
Ja, om jag hade fått nått så hade det varit mycket lättare att svara..
Han hade velat träffa mig igår. Men när jag inte svarade satt han hemma och hade skit tråkigt.
Och när jag slutade skriva på msn för att han skrev något som inte kändes värt att svara på på en gång, skrev han igen.
När jag skulle logga ut och bara skrev god natt, så skrev han puss iallafall.
(okej, hej typ mellanstadienivå men iallafall)

Det är snart tre månader sen jag var hemma hos honom.
Jag har försökt och nu kändes det bra att han försökte också.

Han ska spela gitarr för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0