come along

Ett problem har uppstått och jag har inte skrivit om sex på evigheter!
Kör två flugor i en smäll.

Jag vill inte ha något seriöst förhållande. Inte nu i alla fall.
Jag åker till england i höst och det suger att jag måste lämna mina vänner.
Er, mina älsklingar. Ska jag dessutom lämna en pojkvän? Nej. Aldrig i livet.

Jag känner inte för att ligga med någon random bara för att ligga.
Men jag vill ligga. Snart. Någongång.
Nu när jag får chansen så tänker jag "Nej, silvermunk for the win"
Men samtidigt så är den en del av mig som vill.
Fast med någon som betyder någonting. Bara någonting för mig.

Äsch, jag vettefan. Ligga vill jag. Någongång. Igen.


Kommentarer
Postat av: mahulda

VA FAAAAAN SÅ DU SKA ÅKA? varför har du inte sagt något? åååh :(

2010-05-11 @ 09:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0