exposed.

Tänker inte skriva om kryssningen.
Ni vet det jag minns och tänker berätta.

Känns som att alla slutat blogga, men jag tänker göra ett tappert försök till att skriva ett värt inlägg.

Igår.
Jag skulle vara nykter. Eller ja, det var tänkt så.
Men när pappa började bjuda på öl så gick det inte.
Åkte hem till Tönnies.
Snefylla åt helvete.
Tack pb för att du var där<3

Ett värt inlägg vet jag inte om det blev.
Men jag kommer nog inte få några spårade sms av kapten längre.
Han har fattat att han gjort fel.


Kommentarer
Postat av: matilda

Va, i want to know more about valborg!

2010-05-02 @ 15:19:29
URL: http://!
Postat av: pb

ussschja! men vi hade kul ett tag och får hoppas att han kanske fick en rejäl insikt som kan leda till att han skärper sig (och gärna får lite skuldisar)!

2010-05-02 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0