focus baby, focus.

Dålig uppdatering igen, sorry.

Spenderade torsdagen gråtandes både i skolan och hemma.
Jävla skit betyg.
Eller okej, egentligen inte.
Men när man har haft ett mål, och verkligen satsat för att man ska klara det.
Och när man snubblar på mållinjen, helt omedveten om att man ens var på väg.
Då känns allt jävligt surt.
Usch och blä.
Så om jag går runt och säger att jag har 18 mvg så är det enbart för att jag måste inse att mina betyg faktiskt är bra. Trots de två G:na. Säg till om det blir jobbigt. Gör det inte för att ni ska känna er dåliga (vilket jag inte tror att ni gör eftersom att ni säkerligen har bättre betyg) utan för att jag vill känna mig bra.

En helt annan grej.
Fick höra: "det är väldigt surt att du ska till England i höst faktiskt.." igår.
Blev helt plötsligt väldigt otaggad på att dra.
Men jag gör det iallafall, det är nog bäst så.


Kommentarer
Postat av: Matilda

<3 finns här!!

2010-05-29 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0