hello world.

Jääääääävlar vad det regnar ute!
Kul för er som ska ut ikväll, wiho. Nu känns det bra att jag bestämde mig för att stanna inne. Att jag ska hålla mig lugn till balen är planen, men nu när jag är ensam hemma på två ställen vettefan om jag klarar av det. Man borde ju egentligen riva huset och lägenheten... HEHE

Jag tror att jag och bubben, stumpan och bubben, har tappat varandra helt. Vi pratar inte ens längre har inte gjort sedan kryssningen typ och innan det var det inte ofta heller. Inte efter allt tjafs om pengarna.
Jag vet att jag själv har varit lite trött på honom och tyckt att han varit konstig, men det slog mig förut att jag skulle fan inte sitta här om det inte vore för honom. Så jag tog det stora steget (haha) och skrev till honom på facebook: ey, lever du? :)
Han svarade inte utan en kompis till honom skrev: Nej han dog igår.
Eftersom att bubben uppdaterade sin facebook status en kvart efter att jag skrivit logg-inlägget så skrev jag att jag inte trodde på det men att han inte verkade vilja svara.
Fick som svar utav kompisen att bubben hade viktigare saker för sig.
Varpå bubben skriver HAHA :D aa men du *****, du måste spela det här spelet blablabla.
Inget, ja jag lever :) eller nått.
Jävligt barnsligt att jag reagerade så starkt på det, men han kunde ju sagt någonting iallafall.
Jag saknar hur vi brukade vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0