something new.

Det känns som att det går framåt.
Det känns som att jag kommer att komma ur det här. (Vilket jag absolut inte kände för en vecka sen.) Det går lite lättare. Har något att se fram emot.

Tror att jag gjorde rätt i att söka upp någon. Trots att ni alla har sagt samma saker så var det skönt att höra det från någon som inte är så insatt. Som inte känner mig eller någon annan i min närhet. Vet vad jag behöver och ska göra. Så innan fredag, då jag ska på nytt möte, ska det vara gjort. Och ja, det SKA vara gjort. Det känns bra. Väldigt bra.

Om ni undrar om onsdagen så gick det bra. Ber om ursäkt till mammaK som fick stå ut med att jag var extremt orolig hela kvällen, typ. Men ja. Vet bara inte hur jag skulle hantera det, om det hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0