a piece of me.

Borde ha öppnat käften och pratat igår. Men jag kunde inte. Jag låg där och funderade och tänkte "Ja, men nu tar jag upp allt." Sen kom jag inte på någonting att fråga. Allt jag ville ha svar på bara försvann. Det fanns inga frågor längre. Allt kändes så glasklart.

Det var väl natten som trollade bort alla frågor (ha ha, fjantigt det lät...) men jag tänkte iallafall att jag skulle sova på saken och att frågorna säkert skulle komma tillbaka på morgonen. Och om jag hade kunnat varit kvar så hade vi säkert pratat om lite vettiga saker. Men eftersom att plastmamman var hemma och bara åkte iväg lite snabbt för att köpa blommor så var jag tvungen att dra. Snabbt som vinden.

Nu har han åkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0