back to me.

Tog en kaffe och en shoppingrunda på stan idag med min manetman. Hittade snyggaste skjortan som genast blev min och jag älskar den. Galet snygg verkligen. Imorn ska jag inhandla ett par lika snygga skor. Och hämta ut mina übersnygga byxor som jag hoppas passar. Det där med att spara finns inte i min värld. Vilket det kanske borde eftersom att jag är arbetslös, nästan. Fast, eftersom att jag faktiskt fyller år nästa vecka så tyckte jag att jag kunde unna mig lite snygga kläder och annat. Pengar brukar man ju få, och eftersom att jag verkligen inte vet vad jag önskar mig så blir det nog det jag får. Det och presentkort.

Nu ska jag kolla på Good luck Chuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0