close to you.

Här sitter jag, helt klarvaken (haha eller? jag är astrött) för att jag trodde att jag skulle ha möte med min jobbcoach klockan halv tio. Hon ringde nyss och sa att hon skulle bli sen för hennes son var sjuk. Så antingen kunde jag gå dit klockan tio eller springa förbi arbetsförmedlingen vid elva. Eftersom att jag har ett annat ärende som jag måste uträtta på arbetsförmedlingen så bestämde vi att vi skulle ses där. Så, nu är ju frågan om jag ska lägga mig en stund till eller om jag ska sitta uppe och inte göra någonting. Hm.
Lägger mig nog framför tv:n så får vi se om jag somnar eller inte.

Det känns som att mitt humör har stabiliserats något iallafall. Har känt mig mer eller mindre glad sen i lördags. Skönt, väldigt skönt. (och bara för att jag skrev det nu så kommer det säkert vända idag, buhu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0