here we are.

Jag har verkligen inget vettigt att säga. Vet inte ens varför jag började skriva men fick för mig att göra ett totallt ovärt inlägg så att ni har någonting att läsa. Känns lite tragiskt att min blogg har börjat handla om en person. Enbart. Är han tyst har jag ingenting att skriva om eller så skriver jag och gnäller på att han inte säger nått. Vilket egentligen är det jag gör just nu. Jag hatar tystnad. Hatar också att ingenting annat känns värt att skriva om. Att bartendetboy fortfarande vill ligga med mig trots att han blivit tillsammans med sin tjej igen och att kebaben verkligen inte förstår att jag inte vill ligga med honom är liksom inte intressant. Men jaha, så varför skriver jag det nu för då? Jo, för jag vill inte att den här bloggen ska handla om en kille. Min värld, mitt liv, innehåller så mycket mer än så.

Dock så tvivlar jag på att jag själv vet om det när jag suttit här och velat sms:a honom hela dagen. Han snurrar runt i mitt huvud hela tiden och det är liksom inget som får honom att försvinna. Hej patetiska flicka. U suck. Och eftersom att jag är så jävla klen och patetisk så kan jag ju lika gärna sms:a honom nu så får jag det överstökat. Bra. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0