high and dry.

Var på så pissigt humör hela dagen igår så orkade verkligen inte blogga. Tänkte att ni skulle slippa mitt gnäll en dag iallafall. Men nu är den dagen förbi och här sitter jag och vill gnälla ännu mer. Fast. Idag tror jag att jag håller mitt gnäll för mig själv. Känner mig så jävla patetisk när jag läser igenom vad jag skrivit i de tidigare inläggen. Känner mig patetisk överhuvudtaget. Patetisk och sjukt jävla korkad.

Men eftersom att jag inte tänkte gnälla för er idag så tänkte jag berätta att roughsex-killen pratar med mig igen. Han ignorerade mig i några veckor efter att jag dissat honom en lördagskväll. Men nu pratar vi igen.
(Måste få in någon annan i skallen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0