honey and the moon.

Läser Linda Skugges dagbok 91-93 "Men mest av allt vill jag hångla men nån" nu. Den är ganska underhållande. Kul att läsa om hur känslorna från en kille kan hoppa till en annan över en dag och hon är såååå kär. I allihopa. Samtidigt. Jag är faktisk avundsjuk på henne. Jag vill också ha känslor som kan hoppa från en kille till en annan. Börjar tröttna på att mina i snart tre år (fast det är nog egentligen två, nu när jag tänker efter. Hade ju faktiskt ett förhållande i ettan. Dock var han mitt ögongodis då iallafall.) har suttit fast på samma kille. Mer eller mindre. Mer eller mycket mer. Mycket mer eller alldeles för mycket. Blir så trött på mig själv. 

Ska gå och kika in debatten på fyran nu.
Vet fan inte vad jag ska rösta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0