the finish line.

Okej. Nu lovar jag, nästan, jag lovar nästan att om jag träffar honom ikväll så ska jag ställa de frågor som jag vill ha svar på. Men jag lovar bara nästan. Förlåt (vet att jag egentligen inte behöver säga förlåt eftersom att det är för min egen skull jag ska göra det, men jag säger det iallafall) men jag kan inte säga att jag lovar. Det är så sjukt jävla svårt när man står där. Jävla ögon. Jävla människa. Jävla känslor.

Imorn ringer knuffen mig klockan nio. Ska be om en tid så de kan berätta för mig vad fan det är för fel på min p-stav. Idag har jag legat i sängen typ hela dagen med menssmärtor som jag inte haft på tre år. Stört. Hade nästan glömt bort hur ont jag hade förut, men usch. Hur klarade jag av det???? Nej, imorn ska jag se vad de kan göra åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0