let your heart guide you.

Formulerade mig såhär när jag försökte förklara för honom hur allt känns:
"Jag blir bara så trött på mig själv. Trött på att mitt humör hoppar fram och tillbaka hela tiden. Trött på att jag ena stunden känner att jag klarar av det här och mår bra medan andra stunden vill gömma mig under täcket och bara ligga där. Trött på att jag ena stunden känner att vi inte behöver ses, andra stunden saknar jag dig och tredje stunden vill jag bara träffa dig och slita av dig kläderna. Typ. Trött på att allt är så fram och tillbaka hela tiden. Jag blir förvirrad på mig själv. Förvirrad på allt."
Fick som svar:
"Du tog orden ur munnen på mig"
"Ibland vill ja försvinna. Men ibland vill jag hålla om dig på natten när ja ska sova"

KUK.
Annars så kan ni ju lyssna på: Anton Kristiansson – Du Är Knark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0