a new year.

Ett nytt år. En ny start. Snart en ny stad, ett nytt land, en ny kontinent. Tror och hoppas på att det här kommer att bli mitt bästa år någonsin. Jag får chansen att göra något otroligt. Eller egentligen så fick jag den inte. Jag tog den. Ville bort, bokade, och nu ska jag bort. Med världensbästa. Tror inte att jag fattat att vi ska åka än. Men om 24 dagar vid den här tiden sitter vi på planet. Sjuuuuuukt. Förhoppingsvis har jag då körkortet i handen. Eller kanske inte i handen, men iallafall nedpackat någonstans.

Nyårslöfte. Jag vettefan. Mitt 2010 skulle ju vara "Tänk först, gör sedan" What a joke. Det gick ju kanske inte så bra. Eller det första halvåret, typ. Så i år tänkte jag köra mer på en uppmaning åt mig själv. Ta ingen skit. Och om jag ska vara ärlig så kom jag inte ens på det själv. Snor det från en vän. Jag tyckte att det lät bra.


Har inga bilder på min nya data. Så det här får bli ett bildlöst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0