Just breathe.

Den här bloggen är typ nedlagd. Just so you know.
Finns på den officiella bloggen. Den som kommer att uppdatera er om livet i Australien. En vecka kvar.

Jag har inte så mycket att säga längre. Det känns som att jag fick den här bloggen att mer eller mindre handla om en persom och just nu orkar jag inte med det. Inte den personen. Inte på det sättet. Jag mår bra och det är inte ofta som jag tänker på allt, men det är onödigt att plåga sig själv. Det är fortfarande väldigt känsligt.

Fick melj från tjejen. Hon vill veta om det är något som jag tycker att hon ska veta innan hon ger sig in på det igen. Hon tänker fortfarande vara tillsammans med honom. Hon ska skriva ned allt hon vet sen ska jag säga till om det är något som jag vill tillägga. Just nu ångrar jag att jag sa att hon skulle skriva allt. Vet inte om jag orkar läsa. Och det är nog minst lika jobbigt för henne att skriva det. Usch. bajs.

Nej nu lägger jag ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0